reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
gabo burdej

gabo burdej

Bloger 
  • Počet článkov:  296
  •  | 
  • Páči sa:  4x
reklama

Ni-oko-n-om

Pohľad na Považie z Bolešova

gabo burdej

Pohľad na Považie z Bolešova

Kúsok od osady Tlstá Hora, sa ponúka nádherný pohľad na časť Považia. Tomu miestu sa hovorí Pyramída.

  • 9. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 292x
  • 7
Po ceste na Mojtín

gabo burdej

Po ceste na Mojtín

Bola to zaujímavá cesta. Po prvý krát som uvidel medveďa. Nie, preháňam, iba stopy. Predbehol nás asi o dve-tri hodiny. Stopovali sme ho, až jeho stopy zmizli mimo chodníka. Pravdepodobne už niekde spokojne chrupkal. Medveďa sa odfotiť nepodarilo. Posledná fotka je Radova, to už turistikoval bezo mňa. Presúval som sa o pár sto kilometrov na západ :)

  • 8. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 159x
  • 4
Strážov, Mojtín, Košecké Rovné

gabo burdej

Strážov, Mojtín, Košecké Rovné

Na druhý deň sme sa lesom vydali do Mojtína. Nad Zliechovom bolo nádherne vidieť Strážov. Po dlhej ceste lesom, sa pred nami otvorila panoráma Mojtínskych lúk. A podvečer na spiatočnej ceste sme sa zastavili na vyhliadke, malom skalnom masíve, ktorý sa týči nad Košeckým Rovným.

  • 2. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 908x
  • 26
Na vrchole Strážova

gabo burdej

Na vrchole Strážova

Minulý rok nebolo veľa času na dovolenkovanie, sťahoval som sa na prelome prázdnin. Boli sme s rodinou iba tri dni na chate u známych a posledné tri dni pobytu doma, sme strávili spolu s Radom v obci Košecké Rovné, na chalupe u známych, ktorí boli na dovolenke niekde v Belgicku u švagrinej. Museli sme sa starať o psa Lajku, nepamätám sa na meno. Počasie bolo dobré, tak sme sa vydali na Strážov. Rado to tam poznal po každom strome i kameni, bol tam už viackrát. Mne chýbala kondička, bol to spočiatku veľký kríž. Túra to nie je až tak náročná, iba jeden úsek v lese. Cestou sme postretli Poliakov a nejakú našu rodinku. Viditeľnosť bola dosť zlá, v doline ležal opar, a ani fotky neboli kvalitné, preto sú upravené, snáď sa budú páčiť i v tejto podobe.

  • 1. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 460x
  • 14
Úprimnosť detského pohľadu II.

gabo burdej

Úprimnosť detského pohľadu II.

Ostatné fotečky zo včerajšej slávnosti.

  • 29. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 232x
  • 18
reklama
Úprimnosť detského pohľadu

gabo burdej

Úprimnosť detského pohľadu

Fotečky sú zo včerajška, nafotené po slávnosti prvého prijímania, v záhrade počas agapé.Nie sú to žiadne portréty, o to som sa vôbec nepokúšal, sú to iba malé momentky.

  • 29. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 278x
  • 25
Prvý let

gabo burdej

Prvý let

Letisko Slávnica, L-410 turbolet, môj prvý zážitok letieť v lietadle.Dovtedy sa mi podarilo letieť tak maximálne zo skúšky.

  • 15. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 493x
  • 13
Žlté more Repky jarnej

gabo burdej

Žlté more Repky jarnej

Spríjemnil som si podvečer cestu z filiálky.

  • 11. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 380x
  • 13
Zo života hmyzu II.

gabo burdej

Zo života hmyzu II.

Tentokrát pre oko krajšie objekty.

  • 8. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 663x
  • 14
Zo života hmyzu

gabo burdej

Zo života hmyzu

Okrem dvoch /mucha na prste/, som tieto nafotil minulý týždeň v záhrade.

  • 4. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 851x
  • 23
reklama
Sútok Cidliny a Labe a...

gabo burdej

Sútok Cidliny a Labe a...

Včera som nebol ani manifestovať, ani protestovať i keď v tejto veci mám jasno už dávno... Dôležitejšie bude o pár týždňov vhodiť do urny ten správny lístok, i keď ten výber ...Vybral som sa po ľavom brehu Labe smerom k sútoku s Cidlinou. Jarný, síce trošku pochmúrny deň, ponúkol i tento pohľad.

  • 2. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 676x
  • 23
Čerešne, zatiaľ v kvete

gabo burdej

Čerešne, zatiaľ v kvete

Jedna z podôb čerešne: kvet

  • 1. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 471x
  • 21
Kvety

gabo burdej

Kvety

Viem, že fotografií jarných rozkvitnutých kvetín, je na blogu až až. Po včerajšej premiére ponúkam tie, ktoré som fotil tiež včera, trošku skôr a snáď v lepšom svetle.

  • 28. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 122x
  • 17
Fotky prvý x

gabo burdej

Fotky prvý x

Prvý pokus s fotkami, tak prosím na začiatok majte so mnou súcit :)Názov kvetu nechávam na Vás, nepodarilo sa mi ho zistiť.Fotené asi o 18:45, už sa stmievalo, je to vidieť.

  • 27. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 108x
  • 22
reklama
SkryťZatvoriť reklamu