reklama

Ak dožijeme staroby...

Dnešný telefonát po predošlej návšteve :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Dnes dopoludnia som navštívil najprv 96 ročného pána. Naposledy ma videl niekedy v októbri. Sviatostná spoveď, prijímanie, pár slov. A frčal som do domu s pečovatelskou službou o dve dedinky ďalej. Tu moje kroky viedli k jednej panej. Scenár rovnaký, ako u predošlého pána... Rozlúčili sme sa...
Na fare ma čakalo vyčistenie kachieľ, nanosiť drevo a zakúriť. Po chvíľke zvonil telefón, volala pani u ktorej som bol: -„Pane faráři, dnes je čtvrtek! -Vím, paní. -Ale přece jsme se domluvili na pátek, nemyslíte si snad, že je dnes pátek? -Ne paní, jenom mi to zítra nevychází, tak jsem přijel dnes"...
A hneď je celý deň krajší, nie? :)

gabo burdej

gabo burdej

Bloger 
  • Počet článkov:  296
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu