reklama

Nový človiečik

Predminulý štvrtok som niesol všetky možné materiály panej, ktorá mi robí účtovníctvo. Pri debate mi prišla esemeska, otvoril som ju a čítal, bolo v nej: Gabika má chlapca.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
mamina a Vikina, Lukáško ešte pod srdcom
mamina a Vikina, Lukáško ešte pod srdcom 

Potešilo ma to, samozrejme ako, sa tu napísať nedá. Prehodili sme ešte pár slov s pani účtovníčkou. Cesta späť plynula dobre. Po pár kilometroch mi zvonil telefón. Pozerám na display fonu, volá Gabika. To snáď nie je možné, veď pred chvíľkou musela predsa ležať na pôrodnom sále. Zastavil som a vzal hovor. Nastal zaujímavý dialóg: „Ahoj, mamina" -pozdravil som- ako to vieš? Písala mi Milena, odpovedám. Gratulujem Ti! Počuj, kedy si vlastne rodila? Asi tak pred trištvrte hodinou. To snáď nie je možné, veď si úplne v pohode. Mala som zase cisarák, iba lumbálku do chrbtice, cítim sa dobre. Chlapček je tiež v poriadku, štyri a pol kila, päťdesiat centimetrov. No to je chlap ako buk! Posielam Vám obom požehnanie, ahojte."
S Gabikou sme telefonovali v nedeľu. Chlapček sa bude volať Lukáš. Bambinom Božím sa Lukáško stane v nedeľu. Tak ešte raz celej rodinke: hrdému tatkovi, Vikinke, Lukáškovi a + Tebe, Gabuľka. Radosť ešte doplním krátkou správou od známej z diskusií, ktorú mi napísala minulý týždeň: Gabriel
dovoľ mi oznámiť Ti radostnú novinu, vo štvrtok na pravé poludnie prišla na svet moja vnučka Klárka... I Vám Jeho +

gabo burdej

gabo burdej

Bloger 
  • Počet článkov:  296
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu